سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

علی اسعدی درگذشت | اعضای بدن فوتسالیست مشهدی اهدا می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۲۹۴۴
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
  • ۳
علی اسعدی درگذشت | اعضای بدن فوتسالیست مشهدی اهدا می‌شود
اعضای بدن لژیونر فوتسال مشهد، بعد از طی مراحل پزشکی اهدا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، اعضای بدن علی اسعدی فوتسالیست مشهدی که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا می‌شود.

علی اسعدی، ستاره فوتسال مشهد که از ۱۷ روز پیش در کما بود، ساعاتی پیش با تأیید پزشکان دچار مرگ مغزی شد. این بازیکن که از ۳ خرداد ماه امسال بعد از ایست قلبی به کما رفته بود، ظهر امروز (دوشنبه، ۲۲ خرداد ۱۴۰۳) با اعلام پزشکان دچار مرگ مغزی شد.

با اعلام خانواده اسعدی و با توجه به صحبت‌هایی که این بازیکن فقید پیش از این با خانواده‌اش داشته است، قرار شد اعضای بدن لژیونر سابق فوتسال مشهد به بیماران نیازمند، اهدا شود.

این بازیکن فصل گذشته در تیم سن‌ایچ ساوه توپ می‌زد و پس از پایان مسابقات، به صورت شخصی تمرین می‌کرد که دچار این حادثه دردناک شد. او سال‌ها با پیراهن تیم فرش‌آرا مشهد بازی می‌کرد و مدتی هم در لیگ‌های عراق و چین به عنوان لژیونر حضور داشت.

بدین ترتیب و براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، مراسم وداع با پیکر این بازیکن فقید فردا (سه‌شنبه، ۲۲ خرداد ۱۴۰۳) از ساعت ۱۲:۳۰ در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود. 

موسسه فرهنگی شهرآرا این ضایعه را به خانواده اسعدی و هواداران این بازیکن، تسلیت می‌گوید.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن تاجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
روحت شاد علی جان باورمان نمیشه که منبعد بین ما نیستی.لعنت به این دنیای بی وفا...
حسن تاجی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
0
0
علی عزیز توراهرگز فراموش نخواهیم کرد.
حسن تاجی.
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
0
0
هنوزهم باورمان نمیشود که علی جان رادربین خودنمیبینیم..علی جان روحت شاد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->